Thursday, June 7, 2007

Τα γαλάζια μου γράμμματα..





Μνήμες,αιωρήσεις ανέμου γλυκά ανεμοσκορπίζονται..
Σκέψεις και στιγμές αγαπημένες..αναπολώ το άρωμά σου το στροβίλισμα του πάθους σου ,την αγάπη σου.
Μάτια μου..μάτια μου απροσπέλαστες προεκτάσεις,βαθιές βουτιές στην ύπαρξη του χθες σου.
Τι να πρωτοθυμηθώ ,τι να πρωτοαφήσω στην άκρη του γυαλού κύμα να μην το πάρει.
Αναπολώ και αναβιώνω φάσεις ζωής που ποτέ δεν θα είναι ίδιες.Δεν θα ξαναζήσω την αίσθησή σου,την ιδιαίτερη ματιά σου,τη γυμνή σου φύση,αυτό το άγγιγμα σου αυτήν την αγκαλιά.Αυτή την αγκαλιά που για μένα ήταν όλα!!Παράθυρο στο χθες και λύτρωση και κάθαρση πληγών.Δυνατή αγκαλιά αγαπημένη φωλιά γαλήνης.Όλος ο κόσμος μου εσύ,μέσα από τα μάτια σου είδα την αυγή με όλα της τα χρώματα,είδα τη φύση με όλη της την απλότητα και μεγαλοπρέπεια,είδα αλλοιώς τον κόσμο.Κι όλα ήσουν εσύ.Λιθαράκι ένα ένα μου έχτισες ένα παραμύθι τόσο ονειρικό τόσο μαγευτικό που δεν μπορώ ακόμα και τώρα που τελείωσε να αφήσω.Σε γεύτηκα και με βρήκα ,σε γεύτηκα και άλλαξε το χρώμα μου, τ άρωμά μου, η ματιά σου έγινε ματιά μου.Ποτέ δεν θάναι τίποτα ίδιο ποτέ.
Εσύ και το ξεχωριστό σου χρώμα..
Κι όλα άλλαξαν κι όλα τελείωσαν και είναι η πλάση στεγνή και άχρωμη πια..
Αγαπημένε μου..μάτια μου..καρδιά μου..


No comments: